Podívejte se, jak to vypadá v mateřské školce
Uvažujete o tom dát své dítko k nám?
Podívejte se, co plánujeme
Co je to Waldorf?
Do čeho jsme se zapojili?
Kam kdo patří?
Lejstra, která se můžou hodit
Máte dotaz? Spojte se s námi
Uvažujete o tom dát své dítko k nám?
Jak funguje Waldorf?
Uvažujete o tom dát své dítko k nám?
Podívejte se, jak vypadá výuka
Podívejte se, co plánujeme
Odpočinek po vyučování
Přehled kroužků v letošním roce
Postaráme se i o ty nejmenší
Lejstra, která se můžou hodit
Do čeho jsme se zapojili?
Máte dotaz? Spojte se s námi
Co se právě děje
Podívejte se, co plánujeme
Vaříme pro vás každý den
Pro soukromé i firemní akce
Co o nás říkají absolventi
Hledáte práci?
Jak to celé začalo
Máte dotaz? Spojte se s námi
Na základě provedení řádných voleb členů Školské rady Waldorfské základní školy a mateřské školy Olomouc s.r.o., pro období následujících 3 let v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání v platném znění, jsou nově zvolenými členy školské rady:
Je samosprávným orgánem, který musí mít podle školského zákona každá základní a střední škola zapsaná v rejstříku MŠMT. Jedná se o kolegiální orgán, což znamená, že jeho závěry ve formě usnesení jsou platné poté, co jsou schváleny mechanismem uvedeným v jednacím řádu školské rady. Zákon nařizuje, aby školská rada měla svého předsedu, lze ale v praxi rozkládat práci v rámci ŠR i na další role.
Základem činnosti školské rady je komunikace. ŠR nemá povinnost vytvářet dokumentaci školy, organizovat hromadná setkání nebo řešit například problémy s parkováním u školy. Smyslem její činnosti je vést strategický dialog s vedením školy.
Pro tyto účely jsou nezbytné informace o škole, jejichž značnou část poskytuje ředitel školy. To však není a nemůže být jediný zdroj informací. ŠR proto potřebuje vytvořit komunikační kanál, kterým budou proudit informace od dalších školních aktérů – pedagogických pracovníků, nepedagogických pracovníků, zákonných zástupců nezletilých žáků, zletilých žáků a případně vnějších aktérů.
Když použijeme vyjmenované body zákonem a přetavíme je do příběhu tvorby a realizace strategie školy, můžeme lépe vidět odlišné účely školské rady (dále jen ŠR):