Podívejte se, jak to vypadá v mateřské školce
Uvažujete o tom dát své dítko k nám?
Podívejte se, co plánujeme
Co je to Waldorf?
Do čeho jsme se zapojili?
Kam kdo patří?
Lejstra, která se můžou hodit
Máte dotaz? Spojte se s námi
Uvažujete o tom dát své dítko k nám?
Jak funguje Waldorf?
Uvažujete o tom dát své dítko k nám?
Podívejte se, jak vypadá výuka
Podívejte se, co plánujeme
Odpočinek po vyučování
Přehled kroužků v letošním roce
Postaráme se i o ty nejmenší
Lejstra, která se můžou hodit
Do čeho jsme se zapojili?
Máte dotaz? Spojte se s námi
Co se právě děje
Podívejte se, co plánujeme
Vaříme pro vás každý den
Pro soukromé i firemní akce
Co o nás říkají absolventi
Hledáte práci?
Jak to celé začalo
Máte dotaz? Spojte se s námi
Nabízíme poslední volná místa v naší mateřské škole! Nepropásněte jedinečnou příležitost, dopřát vašemu dítěti láskyplné a přívětivé prostředí pro jeho harmonický rozvoj. Co nabízíme: Více
Důležitým prostředkem výchovy a vzdělávání je dodržování rytmu dne, týdne i celého roku, dle určených pravidel a to samozřejmě jak ze strany pedagogů, tak ale i ze strany rodičů, (např. včasným příchodem dítěte do třídy tak, aby se mu dostalo požadované péče a pozornosti učitelky a nenarušovalo pozdním příchodem vybudovaní křehké atmosféry ve třídě). Rytmus a řád a pravidelné rituály (přivítání, pozdrav, říkanky doprovázející denní činnosti,…) jsou prostředky waldorfské pedagogiky, které přináší dětem pocit bezpečí a jistoty. Samozřejmostí je dodržování školního řádu, se kterým se rodiče seznámí neprodleně při nástupu jejich dítěte do MŠ.
Je to prostředí, ve kterém se děti pohybují, vytváří společnými silami všichni zaměstnanci MŠ ve spolupráci s rodiči. Proto je nutná těsná spolupráce a důvěra mezi pedagogy a rodiči ( účast na schůzkách, brigádách a společném tvoření ). Prostředí, ve kterém dítě vyrůstá, určuje do budoucna jeho vztah k okolnímu světu. Ve MŠ se děti učí o své okolí pečovat a ochraňovat ho.
U dětí je prožívání dopoledních činností, opakujících se v rytmu týdne, měsíce a roku velmi hluboké a děti do nich jdou s otevřeností a veškerou svou energií. Tvořením výhradně z přírodních materiálů (dřevo, vosk, ovčí rouno, …) oslovujeme smysly dítěte. Ve věkově smíšené třídě se každé dítě zapojí úměrně svému věku a možnostem. Cílem je prožívání a zkušenost, ne soutěž a výsledek.
Volná hra je důležitou součástí rozvoje fantazie dítěte. V rytmu dne v MŠ má proto své pevné místo a vymezený čas. Hrajeme si ve třídě i venku na zahradě a v přírodě. Dětem k jejich bohaté hře stačí jednoduché hračky z přírodních materiálů. Další možnosti ke hře poskytuje sama příroda.
Prostřednictvím pohádek a legend se děti seznamují s naší historií a národními tradicemi. Nespěcháme a každou pohádku si děti mohou zažít během celého týdne několikrát, jak ve vyprávěné tak i dramatizované podobě.
Pobyt venku je nedílnou součástí naší pedagogiky. Pravidelným pobytem na vzduchu za jakéhokoli počasí posilujeme fyzickou zdatnost dítěte, dáváme mu svobodu ve hře i pohybu, rozvíjíme vztah dítěte k přírodě, učíme ho ji chránit a pečovat o ni. Pravidelně jednou za týden se dokonce vydáváme za dobrodružstvím na dopolední výpravu do vzdálenějšího okolí.
Waldorfská základní a mateřská škola Olomouc s.r.o.
Tomkova 420/48
Olomouc Hejčín
REDIZO: 691001359
ID datové schránky: ei6jbu2
Fakturační údaje
Sídlo: Tomkova 420/48, Olomouc Hejčín
IČ: 28595475
DIČ: CZ28595475
č. účtu: 287543714/0300
Waldorfská střední škola Olomouc s.r.o.
Tomkova 420/48
Olomouc Hejčín
REDIZO: 600017966
ID datové schránky: 6td3fh2
Fakturační údaje
Sídlo: Tomkova 420/48, Olomouc Hejčín
IČ: 25382098
DIČ: CZ25382098
č. účtu: 2701869939/2010
Rychlý kontakt
Základní a střední škola
Mateřská škola
Skupina Waldorf Olomouc